قالیباف: عضویت ایران در بریکس از جهت سیاسی و اقتصادی بسیار موثر است-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

قالیباف: عضویت ایران در بریکس از جهت سیاسی و اقتصادی بسیار موثر است

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به آفریقای جنوبی، گفت: عضویت ایران در بریکس هم از جهت سیاسی و هم از جهت اقتصادی و موقعیت جغرافیای سیاسی ما بسیار موثر است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۷۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به آفریقای جنوبی گفت: گفتگو بین کشورهای بریکس و آفریقای جنوبی انجام خواهد شد، رویکردی که مجمع نهم بریکس در پیش دارد هم رویکرد چند جانبه گرایی و هم توسعه روابط بین کشورهای آفریقایی و بریکس موضوعیت دارد.

 

وی افزود: این فرصت بسیار مناسبی است که هم با کشورهای آفریقایی که در این مجمع شرکت می کنند ارتباط برقرار کنیم و هم برای توسعه روابط پارلمانی تلاش کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عضویت ایران در بریکس هم از جهت سیاسی و هم از جهت اقتصادی و موقعیت جغرافیای سیاسی ما بسیار موثر است.

 

قالیباف عنوان کرد: 3 عضو از 5 عضو اصلی بریکس از جهت جغرافیایی بسیار مهم هستند. با فرصت هایی که ما در زمینه انرژی، ترانزیت و حمل و نقل داریم انشالله پیوستن ما به بریکس بتواند در توسعه روابط همسایگان و هم منطقه ای و بین المللی کمک کند. امیدواریم این سفر بتواند روابط پارلمانی بین المللی را بیش از پیش توسعه دهد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار